- New in, motor tröja från extremeclothing.se ♡

Tjena fan, 
fick ett sms, postnord igår av extremeclothing.se 
Jag har beställt en skit snygg motor tröja  med text som lyder Biker girl , girls that ride ;) Den har jag velat ha ett bra tag nu. Den här gången tog jag tag i kragen och gjorde en beställning.
Asså tur jag gjorde det, för när jag hade klickat hem den, fick mailet om att den är beställd osv.
Sen gick jag in på sidan igen, för att spara en bild på tröjan, jag hittade den inte på hemsidan. Vet ni shiit den va faktiskt slut, tydligen hade jag köpt den sista, asså Vilken tur jag hade.  
 
Men så här ser den ut!
Jag är verkligen KÄÄÄÄR, skit snygg, den passar mig helt perfekt,
texten passar in på mig jävligt bra också hihi. Den sitter riktigt snyggt på och tröjan är skit skön verkligen.
Tänkte jag ska göra en liten outfit bild med den tröjan. 
  extremeclothing.se    har skit mycket snyggt checka in sidan vettja. 
 
 

Kommentarer:

Kommentera här: