- Tips, Jack Daniels Dekor med karamell färg ♡

Hej, förra året så hade jag skapat en lite sådär frän jack daniels flaska med röd karamell färg i, som ska föreställa blod. Nu har jag fixat 2 till, den gröna ska föreställa gift och den blåa ska vara drak blood.
Tycker dom blev sjukt nice, dom kommer passa jäkligt bra här hemma.
Den gröna och den röda finns i vårat rockiga vardagsrum, den blåa har jag dekorert in i
Sovrummet som är lite sådär små busig, färgglad och med en gnutta fantasi.
Blir ni sugna att fixa sånna här själva så är det bara att fixa en flaska,
det behöver inte just va jack daniels, det går även bra med en annan dryck flaska.   
sen fyll i med kallt vatten och sen så häll i några droppar caramell färg. KLART! 
Bus enkelt.
 
Jag Kommer så småningom blogga hur det ser ut hemma hos oss, någon dag här framöver ;)
Nu tänkte jag slå ner röven i soffan tillsammas med mitt hjärta och kolla film och bara ta det lungt, Jag börjar känna lite att jag börjar bli lite bättre så det är rätt skönt verkligen. 
Ha det gött åh så. 
  Shiingeling 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Jhennifer :

Såå snyggt hoppas filmen bli bra ha en skön dag ❤️

Svar: Tack, detsamma ☺️❤️
Emma Ljungstedt

Kommentera här: